[Software] RarLab WinRAR v5.00 Beta 3 Incl Keygen-P2P

Iniciado por KikoLyne, 11 de Maio de 2013, 08:32

Respostas: 3   |   Visualizações: 604

Tópico anterior - Tópico seguinte

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

KikoLyne

RarLab WinRAR v5.00 Beta 3 Incl Keygen-P2P :windows:



Site Oficial

Clicar aqui para ver o conteúdo / Clicar para ocultar
Código
Não tem permissão para ver links Registar-se


:info:

Release Name: RarLab.WinRAR.v5.00.Beta.3.Incl.Keygen-P2P
Size: 3.96 MB


:features:

Clicar aqui para ver o conteúdo / Clicar para ocultar
WinRAR is a powerful archive manager (Windows, Linux, Mac). This is a powerful compression tool with many integrated additional functions to help you organize your compressed archives. It can backup your data and reduce size of email attachments, decompress RAR, ZIP and other files downloaded from Internet and create new archives in RAR and ZIP file format. The archiver puts you ahead of the crowd when it comes to compression. By consistently creating smaller archives, WinRAR is often faster than the competition. This will save you disc space, transmission costs AND valuable working time as well. WinRAR is ideal for multimedia files. It automatically recognizes and selects the best compression method. The special compression algorithm compresses multimedia files, executables and object libraries particularly well. RAR files can usually compress content by 8 percent to 15 percent more than ZIP files can.


:screenshots:

Clicar aqui para ver o conteúdo / Clicar para ocultar


:download:

:multihost:
       
                   


:lu:

:notasdicas:

Copiar a key para a pasta dde instalação do winrar!
Enjoy!

"A pintura é uma poesia que se vê e não se sente, e a poesia é uma pintura que se sente e não se vê."
"Nada é mais nocivo para a criatividade do que o furor da inspiração."

GUIP


KikoLyne


"A pintura é uma poesia que se vê e não se sente, e a poesia é uma pintura que se sente e não se vê."
"Nada é mais nocivo para a criatividade do que o furor da inspiração."

GUIP

aguardo então por essa versão.
desde já agradeço o presente tópico e a tarefa incumbida.